Snak

Mere indhold efter annoncen

SolidSport viser FCM's udekamp mod Fredrikstad

tirs 5. aug 12:57

SolidSport viser FC Midtjyllands udekamp mod Fredrikstad. Det koster 112 kroner at se opgøret.



Læs hele nyheden her
Og hvad fanden er solidsport så? Kan vi forvente endnu en streamingtjeneste fremover vi skal bruge for at se fodbold? Sgu meget godt mit hold aldrig kvalificerer sig til Europa 😁
Vejle Boldklub
De sidste par år har det ofte været "kanalen"/tjenesten man kunne se danske holds udekampe på
Og hvad fanden er solidsport så? Kan vi forvente endnu en streamingtjeneste fremover vi skal bruge for at se fodbold?


Well kval runderne i europæisk fodbold er et cowboyland mht at se kampene.. Klubberne selv har rettighederne til de kampe, så hvad end de finder på så kan du risikere at skulle have mange streams for at se de kampe ;)
FC København <3
Solidsport er blot en tjeneste, som tilbyder klubberne at stream deres kampe. Det er klubberne som vælger hvad den skal koste, samt står for produktionen, kommenteringen mv (med mindre de selvfølgelig har betalt andre for det).

Solidsport kan derfor blot ses som en PPV-streamingplatform
Nordens største.
Sindssygt, at folk overhovedet gider købe de tjenester. Spar pengene og læg dem på stadion til hjemmekampen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg endte op med at købe sidste kamp mod Hibs, og ja det var alle pengene værd...
Det kunne godt have været anderledes.
FC Midtjylland <3
Så er der endnu en kamp jeg ikke får set.
Solidsport er en ret kompetent streaming kanal - som IMO giver os der ikke rejser med - chancen for at se kampe der ellers ikke ville være vist her i kval´en.

Jeg sad og så den seneste på et hotelværelse i Østrig på min ferie. En engelsk-sproget kommentator, der virkelig havde sat sig ind i begge hold, og gjorde en super god figur ift at speake.

I virkeligheden ville jeg ønske, at der var flere Pay-per-view løsninger end pakker og sammensatte tilbud.

Så kan bestemt anbefales. Prisen? Ja... det er vel hvad det koster. Det er billigere end en BIO-billet.
Ja, det var faktisk en fin oplevelse.
Én speaker som ikke var fan af hverken den ene eller den anden, og som ikke sad og ledte efter nåle i høstakken for finde ikke eksisterende straffe, frispark eller gule og røde kort.
Det kunne de danske kanaler godt lære af. Sikke mange penge, det kunne spares.
Er lidt ambivalent med alle de streamingkanaler , men trods alt har man muligheden og 112 kr. er trods alt bedre end at give 299 kr. for at komme på VIAPLAY som FCK.
Annonce