Snak

Mere indhold efter annoncen

Spurs-chef lover støtte til Thomas Frank: Har brugt seks milliarder

tirs 5. aug 07:03

Daniel Levy siger, at Tottenham vil gøre alt for at støtte Thomas Frank, men det handler ikke kun om at hente nye spillere, understreger han. 



Læs hele nyheden her
Jeg tror på Thomas Frank!

Glæder mig enormt meget til at PL sæsonen starter :-)
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!
Det handler ikke kun om held. Det handler også om at bruge pengene fornuftigt. Det er her der blæser nye vinde over Tottenham!!! Vi har endelig fået en rigtig sportslig ledelse der rent faktisk ved hvad de laver hvilket også var ved at være på tide efter Levys til tider lidt "specielle" indkøb.
Levy får i mine øjne ikke respekt nok for at have bragt Tottenham op fra en midterklub til en topklub rent økonomisk, men han skal sagt susende mig holde snitterne fra det sportslige. Han skal blive ved finanserne og kun det 😉
Drop nu VAR!!! Spursfan siden den første fodboldkamp jeg så i start 80'erne.
Thomas Frank er vel Danmarks bedste ambassadør p.t. Mestrer at virke kompetent og sympatisk på samme tid, noget som er markant sværere end det lyder når det primære medium er engelsk sportspresse. Spurs rager mig normalt en høstblomst, men jeg ønsker virkelig at han får succes.
Thomas Frank er vel Danmarks bedste ambassadør p.t. Mestrer at virke kompetent og sympatisk på samme tid
Glemmer du ikke Birk i den ligning?
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
@Real-Wise Nu bliver fagligheden altså for lav :)
Vi er ikke gode til fodbold i Nordjylland
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tror desværre “kun” det kan blive til en placering i “subtoppen” (6-10). Højere tror jeg næppe Tottenham formår at komme. Hans tidligere klub Brentford tror jeg decideret får det svært og kan ende blandt nedrykningskandidaterne….
Levy har fat i noget når han siger, at det ikke kun handler om held. Det har han så sandelig ret i. Det bliver spændende at følge TF og Tottenham i den nye sæson.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
Top 6 vil også være rigtig fint (muligt at Spur fans ikke vil være tilfredse). Liverpool, Arsenal og City vil sikkert være i top 6 men hold som Chelsea, United, Newcastle og Villa vil helt sikker også gerne i top 6 - men der er altså ikke plads til dem alle sammen.
MattiF ... hahaha, du har ret ;)
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Skysports huh, Sjovt fordi jeg kunne have svoret at det her var et uddrag af Gary Nevilles interview med Daniel Levy fra Youtube kanalen, the Overlap bare klippet sammen fra forskellige steder i interviewet, så det nogenlunde passer ind i en kontekst vedrørende Thomas Frank...Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige, fordi interviewet er sådan set fint nok at tage uddrag fra da det er interessant...Men er meget foruroligende at man brygger en historie ud fra det.
Annonce