Snak

Mere indhold efter annoncen

Stærke FCM-reserver nedlagde Silkeborg

man 2. aug 2010
I reserveligaen vandt et stærk mandskab fra FC Midtjylland mandag med 2-0 over Silkeborg. Kasserne blev sat ind af Baba Collins og Mads Hvilsom.

Læs hele nyheden her
http://www.youtube.com/w…VO3vFj94auU

God kasse af Hvilsom og fine ting fra Fagerberg!
Midtjylland!
Annonce