FCK vinder guld i denne sæson
Snak
man 27. nov 2017
Hvid og blå: Nej desværre ikke Brøndby er for stabile i år og så er der også fcm der skal hentes.. Men næste sæson forhåbentlig. I år vil det være acceptabelt med top 3 pokalen og videre i El.
København vi de danske konger jorden ryster når FC kommer
Over pladsen gennem gaden vi er holdet fra hovedstaden.
man 27. nov 2017
Torben89:
Det er som regel ikke-FCK tilhængere der skriver at han skal fyres... inkl i denne tråd. (Vecchia er EfB tilhænger)
Som Brøndby fan synes jeg det er helt til grin, at i vil af med Ståle, han er klart den rigtige mand for FCK og hvis ikke skal man ud og hente et rigtig stort navn i udlandet, men om han ville kunne gøre det bedre end Ståle det tro jeg ikke.
Det er som regel ikke-FCK tilhængere der skriver at han skal fyres... inkl i denne tråd. (Vecchia er EfB tilhænger)
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg
bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
man 27. nov 2017
Kontra:
FCK hjemme i denne sæson i SL: 5-3-1
FCK ude i denne sæson i SL: 2-1-5
Er det forkert af Ståle, at påpege at FCKs problemer primært er på udebane?
FCKs position kan ikke kun tilskrives problemer på udebane.
FCK hjemme i denne sæson i SL: 5-3-1
FCK ude i denne sæson i SL: 2-1-5
Er det forkert af Ståle, at påpege at FCKs problemer primært er på udebane?
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg
bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
man 27. nov 2017
den gamle dame er vel bare sur over, at de ikke ligger nummer 1 som de er vant til, i den hjemlige liga ;)
man 27. nov 2017
Er det forkert af Ståle, at påpege at FCKs problemer primært er på udebane?
Det er jo ikke banen som gør at vi taber, grundende til at vi taber er mangfoldige og åbenlyse når man ser kampene.. Det her er et forsøg på at fordumme diskussionen omkring FCKs form, og fjerne fokus fra ham selv, som ham der bærer ansvaret.
man 27. nov 2017
Nu hat jeg set samtlihe hjemmekampe i år, og mindes kun bifkampen, hvor fck ikke var bedst. De 3 uafgjorte kunne sagtens være endt med sejre.
Ikke at det er undskyldninger og vi burde, normalt, havde udelukkende sejre på hjemmebane, men Ståle har da helt ret her, vi ser rimeligt komfortable ud i Parken.
Det havde jo også været voldsomt misvisende med en Lyngbysejr igår.
Ikke at det er undskyldninger og vi burde, normalt, havde udelukkende sejre på hjemmebane, men Ståle har da helt ret her, vi ser rimeligt komfortable ud i Parken.
Det havde jo også været voldsomt misvisende med en Lyngbysejr igår.
man 27. nov 2017
Imperator
Ståle har altid påtaget sig sin del af ansvaret, når det går dårligt. Det her er jo hundrede procent korrekt, der har været en verden til forskel på ude og hjemmebane.
Ståle har altid påtaget sig sin del af ansvaret, når det går dårligt. Det her er jo hundrede procent korrekt, der har været en verden til forskel på ude og hjemmebane.
man 27. nov 2017
Schmede du "glemmer" vidst Hobro kampen hvor de har 3 stolpeskud.. Den kunne i snildt have tabt uden det havde været uretfærdigt.
FCM
Liverpool
man 27. nov 2017
FCK hjemme i denne sæson i SL: 5-3-1
FCK ude i denne sæson i SL: 2-1-5
Det er heller ikke en imponerende hjemmestatistik, når nu BIF og FCM har vundet alt på nær én uafgjort. Ja, FCK er blevet lidt bedre på hjemmebane over sæsonen, men forskellen er ikke signifikant nok til at snakke om et udebanekompleks eller til at retfærdiggøre FCK-holdets problemer med fremmed græs.
Sjældent har jeg set et så kriseramt FCK. De næste transfervinduer bliver interessante, og her snakker jeg ikke kun om indgående transfers.
FCK ude i denne sæson i SL: 2-1-5
Det er heller ikke en imponerende hjemmestatistik, når nu BIF og FCM har vundet alt på nær én uafgjort. Ja, FCK er blevet lidt bedre på hjemmebane over sæsonen, men forskellen er ikke signifikant nok til at snakke om et udebanekompleks eller til at retfærdiggøre FCK-holdets problemer med fremmed græs.
Sjældent har jeg set et så kriseramt FCK. De næste transfervinduer bliver interessante, og her snakker jeg ikke kun om indgående transfers.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly