Snak

Mere indhold efter annoncen
Sjældent har jeg set et så kriseramt FCK. De næste transfervinduer bliver interessante, og her snakker jeg ikke kun om indgående transfers.


Det statement er vel lige aktuelt nu som stort set alle andre tidspunkter.
Hvornår syntes man ikke de næste vinduer er helt vildt spændende og afgørende. Tror for FCK man skal forvente mindre aktivitet end normalt denne vinter.
Måske også til sommer.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Har svært ved at høre om du er sarkastisk, Schmede..
Der har jo altid været en forskel på ude og hjemmebane, mener du seriøst at grunden til den nedgang vi har haft i år skal tilskrives et eller andet halv-mystisk udebanekompleks? Fremfor istedet måske, den manglende angriber, de mange skader, ståle selv eller nogen af de mange andre forklaring der står i kø.

iøvrigt.
Det her er Ståle når han tager ansvar.
"Jeg er chefen, det er mig der bestemmer, så det er klart at jeg har det ultimative ansvar, MEN når vores angribere ikke scorer på alle deres chancer, når forsvaret ikke forstår hvad jeg siger og når dommeren er imod os, så er der jo ikke meget jeg kan gøre. Men det er mig der har ansvaret. Klart, klart. "
Frækfyr:

Det er heller ikke en imponerende hjemmestatistik, når nu BIF og FCM har vundet alt på nær én uafgjort.


Hvem har sagt at den skulle være imponerende? Der er bare meget stor forskel på dem.

Ja, FCK er blevet lidt bedre på hjemmebane over sæsonen, men forskellen er ikke signifikant nok til at snakke om et udebanekompleks eller til at retfærdiggøre FCK-holdets problemer med fremmed græs.


De første 3 kampe blev uafgjort i sæsonen i Parken, hvoraf både Aab kampen og Horsens kampen burde have været vundet komfortabelt. Hobrokampen kunne snildt være gået begge veje og naturstridigt at den blev 0-0.

resten af kampene er vundet, med undtagelse af BIF kampen, som var forrige kamp i Parken.

En forskel på 2.0 i snit og 0,88 i snit er ikke meget tydeligt??
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
Det er ikke langt tid siden at FCK udtalte at den hjemlige liga bare var en forhindring der skulle overstås, så de kunne spille Europæisk.

Som tiderne dog skifter.
@Nicodemus

Selvfølgelig er der stor forskel på 2,0 og 0,88 i snit, men forskellen er bare ikke så stor igen, hvis man tager højde for, at det altid må forventes at høste flere point på hjemmebane.

Hvis FCK i stedet havde haft et snit på udebane på 1,5, hvilket er solidt nok, så havde de i alt haft 5 point mere og stadig været i en meget utilfredsstillende situation. Derfor min pointe om at der ikke blot er tale om problemer på udebane.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvem har sagt at den skulle være imponerende? Der er bare meget stor forskel på dem.

Selvfølgelig smider man typisk flere point ude, da man møder flere modstanderfans og uvante forhold, men det gælder også konkurrenterne. I forhold til BIF og FCM (hvis vi vinder i aften) har FCK smidt 7 point på hjemmebane og kun 6-7 point på udebane. Derfor forkaster jeg din konklusion.


Hobrokampen kunne snildt være gået begge veje og naturstridigt at den blev 0-0.

Skal vi nu ikke kalde en spade for en spade? Hobro ramte rent på træværket hele tre gange. Derudover havde Antipas et par friløbere, og Minor fik et hovedstød reddet på stregen.

Så længe FCK for nylig har tabt en hjemmekamp efter adskillige uafgjorte i en hidtil kort sæson, så kan man ikke rigtigt argumentere for en overlegen hjemmestatistik. Og det var i øvrigt en fuldt fortjent sejr til BIF, sorry to say.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
moderator
"Det er ikke langt tid siden at FCK udtalte at den hjemlige liga bare var en forhindring der skulle overstås, så de kunne spille Europæisk."

Hvordan var det præcist den udtalelse lød Greenwall? Hvor kan jeg finde den?
Dette er en signatur.
“Lidt arrogant sagt, så er Superligaen bare noget vi skal vinde for at komme derhen hvor vi gerne vil være, nemlig iChampions leaque gruppespillet. Superligaen er noget vi skal igennem og gerne så let som muligt” Hørsholt, Tipsbladet 7/12 2016
Kontra:

Selvfølgelig er der stor forskel på 2,0 og 0,88 i snit, men forskellen er bare ikke så stor igen, hvis man tager højde for, at det altid må forventes at høste flere point på hjemmebane.


... FCK har et snit på under 1 point per udebanekamp!

Prøv lige at kikke på de to stillinger:

Udebane: https://www.superstats.dk/stilling/index2?aar=2017%2F2018&vis=ude
Hjemmebane: https://www.superstats.dk/stilling/index2?aar=2017%2F2018&vis=hjemme

Uanset hvordan du end vender og drejer det, så er der en meget stor forskel på ude og hjemmebane for FCK i denne sæson.

Hvis FCK i stedet havde haft et snit på udebane på 1,5, hvilket er solidt nok, så havde de i alt haft 5 point mere og stadig været i en meget utilfredsstillende situation. Derfor min pointe om at der ikke blot er tale om problemer på udebane.


?? det du skriver giver jo ingen mening! Der er en meget stor forskel på pointhøsten ude og hjemme... større end så godt som alle andre hold i Superligaen. Og så hiver du 5 fiktive point frem... FCK har netop ikke fået (næsten dobbelt så mange point som tilfældet er) 5 ekstra point... FCK har kun skrabet 7 point sammen... Det er primært der, hvor FCK for alvor halter efter.
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
Frækfyr:

Selvfølgelig smider man typisk flere point ude, da man møder flere modstanderfans og uvante forhold, men det gælder også konkurrenterne. I forhold til BIF og FCM (hvis vi vinder i aften) har FCK smidt 7 point på hjemmebane og kun 6-7 point på udebane. Derfor forkaster jeg din konklusion.


Det ville være bedre hvis du forholdt dig til de rigtige tal... 7 point i 8 kampe, er det laveste FCK har præsteret i dette årtusinde på udebane.
18 point i 9 kampe, på hjemmebane... Det er ikke det laveste i dette årtusinde!

Skal vi nu ikke kalde en spade for en spade? Hobro ramte rent på træværket hele tre gange. Derudover havde Antipas et par friløbere, og Minor fik et hovedstød reddet på stregen.


Lad os da endelig kalde en spade for en spade...
https://www.fck.dk/nyhed/highlights-fck-0-0-hobro-ik
Statsene er taget fra det officielle statistikcenter for divisionsforeningen.

FCK havde også deres chancer og Hobros målmand havde sin anpart, i at kampen forblev 0-0.

Så længe FCK for nylig har tabt en hjemmekamp efter adskillige uafgjorte i en hidtil kort sæson, så kan man ikke rigtigt argumentere for en overlegen hjemmestatistik.


FCK tabte forrige kampe, efter at have vundet de 4 foregående... Og hvorfra kommer den "overlegne" hjemmestatistik fra? Du digter for at få dine argumenter til at holde vand.

FCK burde have vundet over både Aab og Horsens, Hobro kunne have fået i alle retninger og BIF var en opdækningsfejl fra at ende uafgjort.

Og det var i øvrigt en fuldt fortjent sejr til BIF, sorry to say.

Selvfølgelig var det fuldt fortjent at BIF vandt.. i scorede, det gjorde FCK ikke... Men kampen var lige, og en opdækningsfejl fra det ene eller andet hold, gjorde udfalldet. sorry to say ;)
http://www.superliga.dk/kamp/2017-2018/november/fc-kobenhavn-brondby-if
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
Annonce