Ej, stop så! 12 måneder er fandeme ikke lang tid, uanset hvilken verden vi snakker om. Hvis man ikke kan stå på mål for sine udtalelser, som oven i købet er så forholdsvis nye, så er vi sgu langt ude. Ja, det er en forfærdelig udtalelse. Men den er virkelig, og så er det sgu kun rimeligt, at man bringer den op. Det er sgu for useriøst det der.....
Snak
man 27. nov 2017
Kontra:
Måske en kende for simpelt...
En bilist kører for hurtigt med 15 km/t på motorvejen og en anden bilist kører for hurtigt med 85km/t i timen i en byzone...
Det er derfor for simpelt at reducere dennuværende krise til et problem med at spille på udebane ovenstående forklaring med at begge bilister kører for hurtigt, og der derfor ikke er forskel...
Det er som om, du ikke vil forstå mig. Det, jeg siger, er meget enkelt:
Måske en kende for simpelt...
1) FCK har ganske rigtigt især underpræsteret på udebane
2) Men de har også underpræsteret på hjemmebane
3) Det er derfor for simpelt at reducere den nuværende krise til et problem med at spille på udebane
En bilist kører for hurtigt med 15 km/t på motorvejen og en anden bilist kører for hurtigt med 85km/t i timen i en byzone...
Det er derfor for simpelt at reducere den
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg
bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
man 27. nov 2017
@Sir
Det er fandeme trættende, at læse din passivt-aggresive forargelse over, at rivalens tilhængere fryder sig over fjendens nedtur. Hold nu kæft en energi du som neutral i Brøndby/FCK sammenhæng, kan på bruge på at angribe visse ytringer og synspunkter.
Det er fandeme trættende, at læse din passivt-aggresive forargelse over, at rivalens tilhængere fryder sig over fjendens nedtur. Hold nu kæft en energi du som neutral i Brøndby/FCK sammenhæng, kan på bruge på at angribe visse ytringer og synspunkter.
man 27. nov 2017
Selvfølgelig skal FCK stå på mål for så arrogante udtalelser fra den administrerende direktør. Man behøver ikke være BIF´er for at mene det eller fryde sig lidt over den seneste udvikling. Det er jo også lidt en cadeau til FCK, fordi de netop har været så suveræne over mange år uden en BIF´sk krise.
I øvrigt helt enig med Kontra.
I øvrigt helt enig med Kontra.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Det er da bare sølle Falastin. Hvis det er ok at være skadesfro er det vel også ok at mene at det er lidt sølle. Eller så snart noget modsiger dine medfans så er det ikke ok, er det mere sådan?
Hørsholts udtalelse er da typisk FCK-arrogant og sløj, men det er vel en henvisning til den sæson de var i gang med hvor de dominerede fuldstændig.
Dejligt at se dig på banen FrækFyr nu det går godt for FCM. Du har været savnet alle de år det ikke kørte. Der må man trods alt give Bifferne at de er trofaste og ikke som nogle af de provinsfans som dig der kun dukker op når alt går godt.
Hørsholts udtalelse er da typisk FCK-arrogant og sløj, men det er vel en henvisning til den sæson de var i gang med hvor de dominerede fuldstændig.
Dejligt at se dig på banen FrækFyr nu det går godt for FCM. Du har været savnet alle de år det ikke kørte. Der må man trods alt give Bifferne at de er trofaste og ikke som nogle af de provinsfans som dig der kun dukker op når alt går godt.
Dette er en signatur.
Redigeretman 27. nov 2017
Falastin:
Jo det er...
Den er jo netop ikke forholdsvis ny.. Den er netop det modsatte når du bringer "forholdsvis" ind i sætningen.
Everton var gode for 12 måneder siden... Det er ikke lang tid siden... Kan du se problemet?
Måske du skulle læse hvad der blev skrevet og ikke hvad du tænker, føler og håber at der bliver skrevet.
12 måneder i fodboldens verden er lang tid, når det er forholdt til en konkret sæson.
Vi er helt enige om at det er en arrogant udtalelse, hvilket Hørsholdt også selv påpeger... Men det er ikke korrekt at påstå at det er en udtalelse,som errelateret til den nutidige situation. relativt nylig.
Ej, stop så! 12 måneder er fandeme ikke lang tid, uanset hvilken verden vi snakker om.
Jo det er...
Hvis man ikke kan stå på mål for sine udtalelser, som oven i købet er så forholdsvis nye, så er vi sgu langt ude.
Den er jo netop ikke forholdsvis ny.. Den er netop det modsatte når du bringer "forholdsvis" ind i sætningen.
Everton var gode for 12 måneder siden... Det er ikke lang tid siden... Kan du se problemet?
Ja, det er en forfærdelig udtalelse. Men den er virkelig, og så er det sgu kun rimeligt, at man bringer den op. Det er sgu for useriøst det der.....
Måske du skulle læse hvad der blev skrevet og ikke hvad du tænker, føler og håber at der bliver skrevet.
12 måneder i fodboldens verden er lang tid, når det er forholdt til en konkret sæson.
Vi er helt enige om at det er en arrogant udtalelse, hvilket Hørsholdt også selv påpeger... Men det er ikke korrekt at påstå at det er en udtalelse,som er
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg
bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
Dejligt at se dig på banen FrækFyr nu det går godt for FCM. Du har været savnet alle de år det ikke kørte. Der må man trods alt give Bifferne at de er trofaste og ikke som nogle af de provinsfans som dig der kun dukker op når alt går godt.
Og sørme om økonomikanditaten (eller var det handelsskoleleven) ikke også er voldsom aktiv i Valenciatråden denne sæson.
Og sørme om økonomikanditaten (eller var det handelsskoleleven) ikke også er voldsom aktiv i Valenciatråden denne sæson.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Redigeretman 27. nov 2017
@Sir
Ja da. Det er OK at mene, at det jeg siger er sølle. Tilfreds? Jesus, altså.
@Nicodemus
12 måneder er ikke lang tid. Selvfølgelig kan man smide et "forholdsvis" indover, uden at der rokker ved det. Jeres direktør udtalte noget for én sæson siden. Det er sgu stadig relevant at bringe op, når man vil påpege det latterlige i sådan en tilgang til tingene. Hvor er det jeg læser eller svarer på noget, som ikke er blevet skrevet? Det synes jeg så til gengæld du gør. Jeg har da aldrig påstået, at den latterlige udtalelse fra Hørsholt, ikke kan anskues i kontekst af en anden situation end den nuværende. Jeg synes blot den er tilpas hovedrystende arrogant og ekstrem til, at den er vedvarende relevant.
Ja da. Det er OK at mene, at det jeg siger er sølle. Tilfreds? Jesus, altså.
@Nicodemus
12 måneder er ikke lang tid. Selvfølgelig kan man smide et "forholdsvis" indover, uden at der rokker ved det. Jeres direktør udtalte noget for én sæson siden. Det er sgu stadig relevant at bringe op, når man vil påpege det latterlige i sådan en tilgang til tingene. Hvor er det jeg læser eller svarer på noget, som ikke er blevet skrevet? Det synes jeg så til gengæld du gør. Jeg har da aldrig påstået, at den latterlige udtalelse fra Hørsholt, ikke kan anskues i kontekst af en anden situation end den nuværende. Jeg synes blot den er tilpas hovedrystende arrogant og ekstrem til, at den er vedvarende relevant.