Han har fået anerkendelse (lige som alle andre) når det han har fortjent det
Snak
Ståle: Pieros har ikke fået nok anerkendelse
tors 20. feb 2020
Ståle Solbakken mener ikke altid, at Pieros Sotiriou har fået den anerkendelse, som han har fortjent i FC København.
Læs hele nyheden her
tors 20. feb 2020
Han har fået fortjent anerkendelse for nogle af hans mål, og så for hans arbejdsindsats, for sjældent har man set sådan et arbejdsraseri, og hans målsnit er da OKAY, men heller ikke mere end det. Hans utallige brændte chancer og måltørke der varede omkring ni måneder eller sådan noget, er under al kritik, og det er heller ikke fordi han bliver savnet på nogen måde. Så al held og lykke i Astana, han behøver ikke komme tilbage.
tors 20. feb 2020
Pieros-Sangen har nu altid være godt sunget med på ihvertfald.. Det plejede at være "Diego, Diego, Diego" så blev det "Pieros, Pieros, Pieros" hvem er mon den næste med et navn man kan bruge til den sang??
Superliga og FCK fan
tors 20. feb 2020
Jeg ved ikke om han var fejlcastet. Forklaringen kan jo ligeså godt ligge i at man troede man kunne udvikle dele af hans spil mere end det lykkedes at gøre, som tilfældet fx var med Matic.
Overskriften på artiklen mangler lidt fra citatet.
Ståle: Pieros har ikke fået nok anerkendelse i perioder.
Og det synes jeg han har ret i, sidste år synes jeg folk var lige hårde nok ved ham, i hvert fald i kommentarfelterne. Men omvendt er det også FCK alle spillere får støtte fra tribunen, men når der ikke bliver leveret på banen, så er det ikke så underligt at der er folk der er utilfredse med det.
Overskriften på artiklen mangler lidt fra citatet.
Ståle: Pieros har ikke fået nok anerkendelse i perioder.
Og det synes jeg han har ret i, sidste år synes jeg folk var lige hårde nok ved ham, i hvert fald i kommentarfelterne. Men omvendt er det også FCK alle spillere får støtte fra tribunen, men når der ikke bliver leveret på banen, så er det ikke så underligt at der er folk der er utilfredse med det.
tors 20. feb 2020
Inderst inde tror jeg Ståle er glad for at slippe af med Pieros og så til den pris. Pieros har aldrig været den angriber, man kunne spille bolden op til, for så at bibeholde angrebet på trods af et stort arbejdsområde. Han nåede jo ikke Wind til sokkeholderne.