Denne kamp kan blive et flop. Måske vil begge hold hellere møde Elfenbenskysten end risikere Sverige.
Snak
Ståle advarer: Vi må ikke blive den naive nation
I går 11:31
Ståle Solbakken kalder Frankrig-kampen vigtig, men den efterfølgende kamp er endnu vigtigere. Vi må ikke blive den naive nation, der ikke forstår, hvad der skal til, siger nordmanden.
Læs hele nyheden her
I går 11:41
"Risikere Sverige"? Jeg tror ikke, at nogen af de to hold har det fjerneste at frygte mod Sverige, og jeg vil da vurdere Elfenbenskysten til at være en sværere modstander.
RedigeretI går 11:43
Elfenbenskysten dårlige end Sverige? Det kan du ikke mene alvorligt. Det eneste der taler for at møde Elfenbenskysten over Sverige er at Norge smadrede Senegal. Men jeg mener langt hen ad vejen at Elfenbenskysten er et væsentligt bedre hold end Sverige.
Jeg mener, at det ville være naivt af Norge ikke at få efter 1. pladsen og forbarme sig over de er med til VM. De skal bare gå efter det hele.
Jeg mener, at det ville være naivt af Norge ikke at få efter 1. pladsen og forbarme sig over de er med til VM. De skal bare gå efter det hele.
RedigeretI går 11:49
Elfenbenskysten er langt bedre og mere uforudsigelige end Sverige.
Det var en testkampe, men de slog Frankrig 2-1
Det var en testkampe, men de slog Frankrig 2-1
I går 12:07
håber norge får Elfenbenskysten, så jeg kan se svensken i knæ, knækket med 7-0 til France
Det eneste hold der kan vinde superligaen er fck - som dog, taber dét ind imellem til andres momentane glæde. Fan siden 1234, mega fan siden 4321
I går 13:15
Jeg tænker da at Norge meget hellere vil møde det de kender i Sverige fremfor det meget ubekendte i Elfenbenskysten.
I går 14:14
Sverige er da langt at foretrække frem for Elfenbenskysten. Men kommer man i den halvdel står holdet til Brasilien i 1/8
RedigeretI går 15:47
Sverige er helt klart en enklere motstander enn Elfenbenskysten. Det er nesten klasseforskjell. Så ja, både Frankrike og Norge ønsker å vinne gruppen, slik at man unngår Elfenbenskysten. For Norges del må vi vinne kampen i kveld, for at det skal skje.
Gruppevinneren får også en enklere vei videre i sluttspillet, og kortere reiseavstander. Nummer to i gruppen kan få Elfenbenskysten, Brasil, England og Argentina på vei til VM-finale (hvis jeg husker riktig). Så hvis man tenker å nå langt i VM, er seier mot Frankrike nesten en nødvendighet. Noe jeg for øvrig ikke tror vil skje.
Gruppevinneren får også en enklere vei videre i sluttspillet, og kortere reiseavstander. Nummer to i gruppen kan få Elfenbenskysten, Brasil, England og Argentina på vei til VM-finale (hvis jeg husker riktig). Så hvis man tenker å nå langt i VM, er seier mot Frankrike nesten en nødvendighet. Noe jeg for øvrig ikke tror vil skje.