Snak

Mere indhold efter annoncen

Ståle frygter ikke noget: Kun N’Doyes dumme beskeder

man 22. jun 13:03

Ståle Solbakken frygter ikke noget fra Senegal. Det skulle da lige være dumme beskeder fra den tidligere FC København-angriber Dame N’Doye.



Læs hele nyheden her
Godt at se, at han stadig holder kontakten med sin anden søn :-)
Mon Ståle er enig med N´Doye i at Rusland skal være med igen?
Vejle Boldklub
Ståle er blevet sjovere med alderen. Det klæder ham
Yndlingsspiller of all time for mig i SL 😄
Ståle har altid været sjov.

Men nogle gange svær at forstå.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Let´s go Norge! Skandinavisk fodbolds stolthed !! 🇧🇻
Ståle har altid været sjov. Men kan godt forstå at mange danskere har haft svært ved at forstå ham i SL sammenhæng uden undertekster.
Jeg er ked af at Ståle i suppen er et overstået kapitel. Han er med flere mils afstand den største fodboldpersonlighed i SL historie
Mon Ståle er enig med N´Doye i at Rusland skal være med igen?


Det er vel ligegyldigt.
Man behøves vel ikke være enig om alt.
AGF og kun AGF!! KSDH!!
Damen hvor var han god
Tænk at Ståle Solbakken har været med så længe, at jeg stadig kan huske, da Christian Andersen kaldte ham Såle Stolfrakken eller noget i den dur.
boykott VM 2026! Elsker lange, reflekterede og informative indlæg i bold.dk-forummet
Annonce