Lidt af en fuser
Snak
Ståle skifter 10 mand mod Frankrig: Haaland bænket
I går 19:42
Ståle Solbakken har ganske opsigtsvækkende valgt at skifte hele ti spillere til fredagens brag mod Frankrig.
Læs hele nyheden her
I går 19:49
Det er så lige der stikker af for mig , jeg er klar over det er gamet i VM turnering, det sørgelige er så bare at man skal skifte 10 mand , jeg håber seriøst de ryger ud Norge har ingen respekt selvom de andre hold ville gøre nøjagtig det samme , vi skal væk fra det
RedigeretI går 19:54
Det er altså en ret flot starter alligevel, selvom det kan virke lidt fesent når man læser at han bytter 10
https://www.flashscore.dk/kamp/fodbold/frankrig-QkGeVG1n/norge-8rP6JO0H/oversigt/opstilling/?mid=bsJSJ30L
Aasgaard er med som scorede 4 i sin debut kamp for Norge.
https://www.flashscore.dk/kamp/fodbold/frankrig-QkGeVG1n/norge-8rP6JO0H/oversigt/opstilling/?mid=bsJSJ30L
Aasgaard er med som scorede 4 i sin debut kamp for Norge.
RedigeretI går 19:57
Solbakken sier at mange spillere "er helt nede på beinet", som betyr at slitasjen er veldig stor etter siste kamp. Senegal-kampen tok mye krefter, med tanke på intensitet og tunge forhold. Flere spillere lå nede med kramper på slutten. Det er kort tid mellom kampene, og Solbakken ønsker å la flere spillere få kamper i beina.
Er for øvrig skuffet selv... men kan forstå at det gjøres, med tanke på utladningen og kraftanstrengelsen mot Senegal. Edit: Er redd angrepsrekken til Frankrike vil score mange mål i dag. Frankrike stiller nesten toppet, og ser fryktelig sterke ut.
Er for øvrig skuffet selv... men kan forstå at det gjøres, med tanke på utladningen og kraftanstrengelsen mot Senegal. Edit: Er redd angrepsrekken til Frankrike vil score mange mål i dag. Frankrike stiller nesten toppet, og ser fryktelig sterke ut.
I går 19:58
Det er jo det mest fornuftige, alle som vil nå langt i mesterskap sparer spillere på et tidspunkt. Frankrike sparte flere i 11er allerede i kamp to.
Tror vi kommer til å skape sjanser på Frankrike, men er spent på forsvaret som er oppe mot Big4 i franske angrepet...
Tror vi kommer til å skape sjanser på Frankrike, men er spent på forsvaret som er oppe mot Big4 i franske angrepet...
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove
I går 20:04
Tror vi kommer til å skape sjanser på Frankrike, men er spent på forsvaret som er oppe mot Big4 i franske angrepet...vi kan da håbe på en målrig kamp, men jeg tror også det norske forsvar bliver splittet ad.
Forstår ikke dispositionen. I stærkeste opstilling kunne de spille op med Frankrig og måske tage 1. Pladsen.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez