Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tipper fuser.


Kommer meget an på om Frankrig kan kontrollere kampen. Kan godt blive en lækkerbisken ala USA - Tyrkiet fordi reserverne bare skal og kan give den gas fra start til slut
Med den indstilling så håber jeg da at Norge taber stort . Går ingen gang efter første pladsen - usportsligt
Øv et antiklimaks. Tror Senegalkampen bliver bedre at se.
Lidt useriøst af gode gamle Ståle. Men det er vel hans måde at gøre det på.
Puha ja fodboldspillere har det hårdt med 5-6 dage mellem kampene, de skulle mærke håndbold og ishockey
Annonce