Snak

Mere indhold efter annoncen

Stabilitet i AaB: Folk snakkede om en ny Esbjerg

fre 27. feb 10:00

Steffen Højer er glad for den ro og stabilitet, der har indfundet sig i AaB, efter folk snakkede, om de skulle rykke ned to år i træk.



Læs hele nyheden her
Selvfølgelig er det en fiasko at AaB ikke rykker op til superligaen. At standarderne så har rykket sig internt er da fair nok, man skal være realistisk i sit udgangspunkt og arbejde videre derfra. Som klub vil det dog altid være en komplet fiasko ikke at ligge i Danmarks øverste fodboldrække.
Fedt udtryk: "en ny Esbjerg". Er glad for, at AaB ikke ender der, for de hører hjemme i Suppen. Til gengæld frygter jeg for, at Silkeborg IF kan ende i et Esbjergscenarie (herunder kaos på ledelsesgangene og ejerkredsen).
Ville sådan ønske, at Steffen og andre AaB’ere ville vente med at udtale den slags. Selvom blev lidt bedre i løbet af efteråret, har der ikke været meget stabilitet. Niveauet skal være langt højere i foråret.
AaB høre ikke hjemme i superligaen. De høre hjemme hvor de ligger.
De koster og sælge ud til tvivlsomme ejere og ansætte tvivlsomme medarbejdere.
Der burde være lokale finans folk der elskede deres klub nok til at det aldrig blev muligt.
De eneste reelle tabere i det her er AaBs fans, som så flot har støttet op omkring deres klub på trods af det kaos ledelsen har lavet.
Dem ønsker jeg gerne i superligaen.
Klubben not so much, sell out.
"Fedt udtryk: "en ny Esbjerg". Er glad for, at AaB ikke ender der, for de hører hjemme i Suppen. Til gengæld frygter jeg for, at Silkeborg IF kan ende i et Esbjergscenarie (herunder kaos på ledelsesgangene og ejerkredsen)."

- Du er ikke galt på den. Hvis SIF rykker ned i år (som alt peger imod), så er det ikke usandsynligt at man tager en tur mere ned. Der skal ryddes gevaldigt op i tingene hvis det skal undgåes. Der er også en række spillere der bare skal kyles af helvede til - kæmpe fejlkøb som Al-Hajj og Poulsen fx.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Annonce