hvis man sælger Oliver Sørensen, så vil jeg sige at man som minimum skal investere i 2 på midtbanen, måske rykke 1 op fra u19 truppen, hvis der er en klar og så købe en rutineret spiller til at styre de unge på midten og så skal FCM godt nok ud og bruge nogle penge på en dygtig midterforsvarer eller 2. Mads bech er i mine øjne slet ikke god nok til at være en styrmand i det forsvar, en der måske tager pladsen i stedet ved siden af Mads og hjælper ham eller også skal man skyde Mads videre og købe 2 til forsvaret.....
Nogen der ved om Paulinho vil blive eller han skal videre ? Bak er lidt vild i hans offensive indslag og buser lidt for meget frem og taber nogle dumme bolde, og syntes han mangler noget i det defensive.
Nogen der ved om Paulinho vil blive eller han skal videre ? Bak er lidt vild i hans offensive indslag og buser lidt for meget frem og taber nogle dumme bolde, og syntes han mangler noget i det defensive.