Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja. Han får evt. en halv time på arbejde …
Freja & Thor!!
OGS, Jeg havde ærlig talt mere fidus til ham inden han kom til Man.U. Håber på en mere offensivt indstillet træner.
Bo Henriksen var god i Horsens. David Nielsen var god i Lyngberg.
Jonas Dal var god i Hobro.
Thomas er god til Randers.
Ryk bare de gode trænere op til større lønninger, men forvent ikke at de leverer derefter. Og slet ikke, når man allerede efter to runder risikerer at få silkesnoren.

Jon Dahl vil måske påtage sig … (?)
Freja & Thor!!
Annonce