Synes det er det fedt logo! Ligner deres gamle.
Snak
Stoke City skifter logo
I dag 12:50
Stoke City oplyser, at de har skiftet logo. Et logo, der skal pryde stadionnet og trøjen.
Læs hele nyheden her
I dag 14:44
Jeg fatter ikke helt ideen med at skifte logo...!!! Det er gamle hæderkronede klubber der skifter og jeg synes det er en anelse respektløst overfor klubhistorierne.
Drop nu VAR!!!
Spursfan siden den første fodboldkamp jeg så i start 80'erne.
I dag 14:55
Heldigvis ikke et skrækkeligt logo. De er ikke gået i Juventus-Lyngby-FCN-fælden hvor man tror at man skal have et moderne tech-startup logo. Tradition er vejen frem.
Måtte lave en bruger efter AGFs vilde stime 2025! Kommende mestre?
I dag 16:46
Jeg fatter ikke helt ideen med at skifte logo...!!! Det er gamle hæderkronede klubber der skifter og jeg synes det er en anelse respektløst overfor klubhistorierne.
Det paradoksale i det her tilfælde er dog at Stoke netop har valgt et logo der ligger meget tæt op af deres tidligere historiske logo.
Forza Napoli Sempre!