Defensiv og fornuftig udmelding. Man kan ikke løbe fra at det nye ejerskab rent faktisk har investeret og forbedret rammerne for at vi kan præstere på et højere niveau - Kilian, DAP, Linden, Wallata, Koudelka og Garly ligner alle nogle spillere der sagtens kunne være mindst et niveau højere og ville have været perfekte fotstærkerkninger i den trup vi allerede havde inden samme trup forlod klubben i forening.
Man har så været tvunget ud i at hente væsentligt flere spillere ind end man havde turde på forhånd og nu står vi så i en mildt sagt spændende situation.
Trænerkonstellationen er jo også en mærkbar forbedring hvis vi ser bort fra at vi igen kom ud i at skulle hente bredt ind.
Vi skal skabe det fra bunden igen, men der virker til at være godt humør i truppen indtil videre og det må siges at være ret vigtigt hvis vi skal bygge på.