.
Snak
tirs 25. jul 2023
Lad resultaterne efter 11 kampe og plads til sammenspillet er på plads, tale deres eget sprog. Vi var blevet tilfredse med en top 3-6 i 2 div....mine minder er 1st div nu S.L og mindst toppen af 1 div...vi nåede bare ikke videre...nu bygges der grundsten i nye rammer. Og posen er blevet rystet og rystet igen...ny spilledragt med respekt for tradition ser jeg frem til, og der har altid gået spillere ind og ud af AB. 💚🦉🤍Det skal nok blive rigtig godt, og Erik der flytter hele familien til DK..det kalder jeg en commitment der siger seriøsitet.
tirs 25. jul 2023
Jeg er ikke AB fan. Men har da set en masse kampe i Gladsaxe da jeg var yngre og efter deres tur gik ned gennem rækker "mødte" jeg AB igen da jeg blev hardcore divisions fan da jeg hjalp en klub i 2010-2015.
Jeg håber da at se AB tilbage en dag. Aarhus Fremad var der næsten, B93 er der nu og så må vi se om de alle 3 mødes. Måske kommer Frem også med? Det de klubber fra min 90´er/00´er barndom. Ølstykke får jeg ikke tilbage 🤣
Jeg håber da at se AB tilbage en dag. Aarhus Fremad var der næsten, B93 er der nu og så må vi se om de alle 3 mødes. Måske kommer Frem også med? Det de klubber fra min 90´er/00´er barndom. Ølstykke får jeg ikke tilbage 🤣