Totalt til grin !
Et engelsk hold, der spiller gå fodbold, de første 75min.
Ville/kunne de ikke noget. Oder was . . . .
Et ghanesisk hold, der spiller på et uafgjort resultat, kan man vel, egentlig ikke klandre. Ydermere, bliver Ghana snydt, for et kæmpe straffe, sidst i kampen !
En dommer, der åbenbart, havde slugt fløjten. Det føltes i hvert fald sådan, med alle de kamp afbrydelser mm.
Jow jow. Sikke en spændende kamp. (Ironi kan forekomme)