Ja, det skal der da. Og Ghana har da en stor aktie i det kampbillede. Men uanset er det fuldstændigt rimeligt at klassificere det England viste som kedeligt, når de ikke formår at få tilstrækkeligt godt gang i mekanismerne til at skabe chancer. Ligesom det er rimeligt i tilfældet Arsenal.
https://kortlink.dk/sudv