Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Jo, hvis manglende formåen resulterer i at udtryk på banen der er kedeligt kan man sagtens betragte England som kedelige.
https://kortlink.dk/sudv
Så er de jo bare ineffektive. Det er indiskutabelt Ghana, der smadrer kampen ved at stå med elleve mand bag bolden og losse væk ved enhver lejlighed. Præcist som tilfældet også var i eks. Spaniens kamp mod Kap Verde, hvor kampbilledet var det samme. Der skal to til tango.
moderator
Ja, det skal der da. Og Ghana har da en stor aktie i det kampbillede. Men uanset er det fuldstændigt rimeligt at klassificere det England viste som kedeligt, når de ikke formår at få tilstrækkeligt godt gang i mekanismerne til at skabe chancer. Ligesom det er rimeligt i tilfældet Arsenal.
https://kortlink.dk/sudv
Annonce