Snak

Mere indhold efter annoncen

Stor triumf: Yirenkyi og Ghana lukkede ned for England

ons 24. jun 00:01

England skuffede med en målløs 0-0-kamp mod Ghana i gruppe L i Boston, hvor afrikanerne stod stærkt defensivt og holdt favoritterne fra at skabe de store chancer.



Læs hele nyheden her
SHIT HVOR VAR ARSENAL RINGE
Det her er så Carlos Queiroz som det bliver. Ej hvor forsvarede de stærkt Ghana.
Boooooooooring
Liverpool & Brøndby
Flot kæmpet hjem af de sorte stjerner.
De brugte deres fysik og formåede at frustrere og lukke England ned.

Ikke det bedste afrikanske hold men de kender deres styrker.
Kæmpe straffe til Ghana. Der var ikke offside på første position, men anden. Ghaneserne appellerede ikke kraftigt nok for det var et klart straffespark.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ghana blev da snydt for klokkeklart straffe og rødt til den engelske forsvarsspiller.
Hvor var VAR?
Som Bruun selv sagde det, så var der klart straffe, men der blev dømt offside. Den offside var dog nede i feltet, hvor den liggende Ghana-spiller sparker bolden mod mål men rammer sin egen mand, som står offside. Det blev også taget dernede af pickford. Halvskidt kommentator arbejde og heltskidt dommerarbejde
England skulle have haft rødt og Ghana straffe
Pickford var i hvert fald heldig, den anden aktion så også ret voldsom ud, der var ikke meget boldkontakt. Ghana kæmpede godt og havde også angreb der kunne have endt med mål. Gruppen er helt åben, og Kroatien har pres på mod Panama
Ghana blev da snydt for klokkeklart straffe og rødt til den engelske forsvarsspiller.
Hvor var VAR?
Som Bruun selv sagde det, så var der klart straffe, men der blev dømt offside. Den offside var dog nede i feltet, hvor den liggende Ghana-spiller sparker bolden mod mål men rammer sin egen mand, som står offside. Det blev også taget dernede af pickford. Halvskidt kommentator arbejde og heltskidt dommerarbejde
England skulle have haft rødt og Ghana straffe


Var det ikke på bolden i dybden, de endte med at dømme offsiden på? Frisparket blev da ikke taget nede i feltet, eller husker jeg forkert?
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Du husker forkert :-)
Du husker forkert


Så er det eddermame spøjst dømt. Han bliver jo klart nedlagt.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Annonce