Jeg forstår faktisk slet ikke at det er tilladt at skifte træner (team) undervejs i et VM.
Snak
Store frustrationer hos Slimane: Der kommer 15 nye mennesker
søn 21. jun 14:43
Tunesien er ude af VM efter to store nederlag, senest 4-0 mod Japan. Anis Slimane udtrykte stor frustration efter kampen og påpegede trænerskiftet som en af faktorerne bag exittet.
Læs hele nyheden her
Redigeretsøn 21. jun 16:02
Hvorfor ikke?
En træner kan opleve alvorlige helbredsproblemer, udvise voldelig og anden stærkt upassende adfærd, og på anden måde have bragt holdet og landet i miskredit.
Da enig i, at det er en beslutning der sandsynligvis er truffet i affekt, men det modsatte ville være vanvittigt.
En træner kan opleve alvorlige helbredsproblemer, udvise voldelig og anden stærkt upassende adfærd, og på anden måde have bragt holdet og landet i miskredit.
Da enig i, at det er en beslutning der sandsynligvis er truffet i affekt, men det modsatte ville være vanvittigt.
https://tinyurl.com/39sk7x6c
søn 21. jun 16:41
Ja, men så er det jo en anden sag. Jeg mener når det bare er en reel sportslig beslutning burde man skulle erstatte træneren internt med det nuværende team.
Synes bare det er en glidebane, man kan skifte et helt sportsligt team ud under en slutrunde fordi man taber én kamp. Nu kan de jo også fyre den nye i princippet.
Synes bare det er en glidebane, man kan skifte et helt sportsligt team ud under en slutrunde fordi man taber én kamp. Nu kan de jo også fyre den nye i princippet.