Storm bliver svær at erstatte. Vi har dog alle vidst, at han skulle sælges denne sommer, men som fan sidder man jo altid alligevel lidt naivt og håber på en 1-årig forlængelse, for han ville godt nok pynte på vores hold i Superligaen.
Det lyder umiddelbart som et godt skifte til Hollands fodbold, og dejligt at han ikke røg til en anden Dansk klub. Det er altid lidt svært, at se sine bedste spillere ende i f.eks. farum, hvor alt for mange er endt.
Det lyder umiddelbart som et godt skifte til Hollands fodbold, og dejligt at han ikke røg til en anden Dansk klub. Det er altid lidt svært, at se sine bedste spillere ende i f.eks. farum, hvor alt for mange er endt.