Snak

Mere indhold efter annoncen

Storm takker Lyngby: Fik drømmen opfyldt

man 22. jun 16:26

Tobias Storm takker af i Lyngby Boldklub, hvor han nåede at få sine drømme opfyldt. Han er mandag blevet solgt til NEC Nijmegen. 



Læs hele nyheden her
Storm bliver svær at erstatte. Vi har dog alle vidst, at han skulle sælges denne sommer, men som fan sidder man jo altid alligevel lidt naivt og håber på en 1-årig forlængelse, for han ville godt nok pynte på vores hold i Superligaen.

Det lyder umiddelbart som et godt skifte til Hollands fodbold, og dejligt at han ikke røg til en anden Dansk klub. Det er altid lidt svært, at se sine bedste spillere ende i f.eks. farum, hvor alt for mange er endt.
Held og lykke til Storm.
Annonce