Snak

Mere indhold efter annoncen
må være efter de har oplevet det supergode træningsanlæg på 10éren :-)


Ja, det har helt sikkert været synet af "state of the art" container-klubhuset som gjorde udfaldet : )
Nordens største!1
Som spiller har du større mulighed for at spille dig på 1. holdet og dermed blive eksponeret i internationale kampe.
Det er rigtigt, men der er rigeligt med lavt profilerede klubber man kan vælge. Derfor stadig en blåstempling af den valgte klub når de er i stand til at hente talenter i den skrappe konkurrence
Det er en and. En Marokanner ville aldrig afvise Barca eller Real. Det er det største de kan opnå i deres land inden for fodboldklubber.
Jeg har aldrig hørt om ham, men derfor kan han godt blive god.
Det er sjældent at man ikke høre udtrykket stortalent, når en ung spiller skifter til en dansk klub.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Annonce