Next level og kæmpe fjer i hatten hvis FCK er valgt fremfor nævnte klubber
Snak
Stortalent valgte FCK over flere storklubber
ons 27. aug 10:30
FC København har fået fingrene i det marokkanske stortalent Driss Ait Cheikh, der ifølge Bolds oplysninger også havde konkrete tilbud fra FC Barcelona, Salzburg, Villarreal og Benfica.
Læs hele nyheden her
ons 27. aug 11:40
Roony-casen kommer virkelig til at gøre en forskel de kommende år for fck på denne her front, tror jeg.
ons 27. aug 12:09
Det er en fornøjelse at se dansk fodbold blomstre – både i Europa og med de spillere, vi nu kan tiltrække.
En flot tid for vor vores lille, men stolte fodboldnation! Skønt!
En flot tid for vor vores lille, men stolte fodboldnation! Skønt!
Fenerbahce suporter since 1990
Arda Güler -> Ballon d'or 2026
ons 27. aug 12:14
Ja det er flot hvad dansk fodbold kan pt!
men mon ikke også det handler om at han ingen jordisk chance har for at ende som CB i de andre klubber.
men mon ikke også det handler om at han ingen jordisk chance har for at ende som CB i de andre klubber.
F.C.M
ons 27. aug 13:01
Next level og kæmpe fjer i hatten hvis FCK er valgt fremfor nævnte klubber
Ligesom Billing valgte FCM over FCK....eller måske er der bare en masse vi er uvidende omkring der gør at en spiller træffer det endelige valg.
Ligesom Billing valgte FCM over FCK....eller måske er der bare en masse vi er uvidende omkring der gør at en spiller træffer det endelige valg.
ons 27. aug 13:09
Ja!! vi skal have Billing og FCM ind i den her tråd! I vandt også Sisto!!! husk det når du smider Billing ind i konteksten (og tillykke med ham - bliver bedre end den anden i "vandt")
"It has yet to be proven that intelligence has any survival value" ACC
ons 27. aug 13:26
Højrehalf. i dag 13:18 Hvis Barcelona ville have ham, havde de fået ham !!!!Ligesom at FCK havde fået Billing hvis de ville? ☺️