Har vi ikke snart læst nok om hvordan Pontus og hans ven Jens har det med København?
Snak
Stryger sang 'hader København': Jansson har det på samme måde
tirs 5. aug 11:00
Pontus Jansson lignede en mand, der forsøgte at berolige Jens Stryger Larsen, da han sang med på 'Vi hader København' i sidste uge, men i virkeligheden har Malmö-stjernen det på samme måde, fortæller han.
Læs hele nyheden her
tirs 5. aug 11:11
Fedt, tror vi har forstået at Malmø hader FCK. Men hvad med en artikel om forventede startopstillinger, at to af Malmøs største stjerner måske er skadet (Isak og Anders?) at ingen Malmø spiller har scoret mere end to mål (de sidste ti kampe?) Og at begge hold har vundet 5 i streg. Hvad med en analyse af at Malmø ligger nr 4 i Sverige 10 point efter nummer 1, og hvis man hævder at være størst i Skandinavien kan man da lige starte med sit eget land.
Jeg synes Malmø er hyggelig by at shoppe i, hvor man rigtig kan udnytte den svage svenske krone.
Jeg synes Malmø er hyggelig by at shoppe i, hvor man rigtig kan udnytte den svage svenske krone.
tirs 5. aug 11:11
Forhåbentlig hader de FCK end i mere efter i aften, når de taber på hjemmebane.
IDKFA
tirs 5. aug 11:11
Jeg synes ellers, at FCK er en skøn klub. Til gengæld har jeg aldrig kunnet fordrage kommen.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
tirs 5. aug 11:17
Nu har vi snart forstået at Jens Stryger hader fck.
Kan der koges mere suppe på den?
Håber bold og andre medier laver historier om hvordan Daniel Wass klappede med da bif fans sang hader fck, eller hvordan fcm spillerne nynnede med på hader Viborg.
Kom dog videre. Det her sker rundt i Europa hver eneste weekend.
Kom tilbage når Jens Stryger har sunget “stik fck ned og slå dem ihjel”. Så har I en reel historie.
Kan der koges mere suppe på den?
Håber bold og andre medier laver historier om hvordan Daniel Wass klappede med da bif fans sang hader fck, eller hvordan fcm spillerne nynnede med på hader Viborg.
Kom dog videre. Det her sker rundt i Europa hver eneste weekend.
Kom tilbage når Jens Stryger har sunget “stik fck ned og slå dem ihjel”. Så har I en reel historie.
tirs 5. aug 11:24
De sgu meget søde, de der fra Malmø. Såfremt FCK får den samlede sejr og videre færd i CL kval, håber jeg det fejres på samme måde, som en sejr over Døllefjelde Musse i pokalen.
tirs 5. aug 11:26
Det helt sgu vildt så ondt fck medier og fans, har det over at nogen ikke kan lide fck inden et "rival" opgør
tirs 5. aug 11:41
Det er lige før at det er trist, at artikler som denne fylder mere end artikler om kampen. Forventet startsopstilling, status på skader, holdenes form etc.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
tirs 5. aug 11:44
Utroligt at Malmøs spillertrup har noget i klemme ift. FCK. Det må være misundelse.
Det lokker i hvert fald en masse unge “svenskere” herover for at score hurtige danske penge. De er hurtige på aftrækkeren.
Jeg synes Malmø er hyggelig by at shoppe i, hvor man rigtig kan udnytte den svage svenske krone.
Det lokker i hvert fald en masse unge “svenskere” herover for at score hurtige danske penge. De er hurtige på aftrækkeren.