"Har vi ikke snart læst nok om hvordan Pontus og hans ven Jens har det med København?"
Det virker efterhånden bizart hvor mange artikler der kan laves på baggrund af et pressemøde.
Dette er en signatur.
"Har vi ikke snart læst nok om hvordan Pontus og hans ven Jens har det med København?"
to af Malmøs største stjerner måske er skadet (Isak og Anders?)
Når spillerne udtaler sig på denne måde, hvordan kan det så overraske, at fan grupperne tæsker løs på hinanden.