Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
"Har vi ikke snart læst nok om hvordan Pontus og hans ven Jens har det med København?"


Det virker efterhånden bizart hvor mange artikler der kan laves på baggrund af et pressemøde.
Dette er en signatur.
Pinligt..
Stop nu jer selv Bold!!
@daniel Nøjsen: har du ingen kritisk tilgang til det du “leverer” eller bliver du og de andre orakler betalt pr ord, så det bare handler om at lukke så meget varm luft ud at integritet intet fylder for jer?!
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
to af Malmøs største stjerner måske er skadet (Isak og Anders?)

Hvis du mener Isaac Kiese Thelin, så stoppede han i klubben for få dage siden. Da Botheim er langtidsskadet, er det faktisk småt med deciderede angribere i MFF. Unge Gudjohnsen er vist ikke vurderet til at være god nok, da han mest bruges som indskifter.
Nok er nok blevet sagt omkring det.
Men man må også bare huske på det giver opgøret lidt ekstra nerve 🙂
Når spillerne udtaler sig på denne måde, hvordan kan det så overraske, at fan grupperne tæsker løs på hinanden.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så du mener vi er alle lemminger der gør hvad den store leder dikterer?
Drømmer at Døllefjelde Musse en dag vinder pokalfinalen!!
Når spillerne udtaler sig på denne måde, hvordan kan det så overraske, at fan grupperne tæsker løs på hinanden.


Fodbold ville virkelig være kedeligt, hvis spillerne skal til at lægge låg på følelser.
Den Falske nier, Jeg elsker kommen i ost.
Hvem er de? Jønsson og Støger. Spillere man burde kende?
Annonce