Snak

Mere indhold efter annoncen
thomaspms

I Europa er Badstuber også 4-5. hylde, så det vil da passe fint. Man kan sagtens se at du ikke er særlig begavet eller følger med i tiden, men du behøver da ikke fremstå som en større idiot end du er.
Godt skifte for Badstuber. Han har haft en fin karriere i Bayern trods de mange skader.

Jeg spåede ham godt nok ikke mange chancer i Bayern efter Nani fuldstændig udstillede ham på Old Trafford. Nøj, han var blæst helt ud af banen. Bayern gik videre, så mon ikke han overlevede - men også kun LIGE, for det var da nærmest et overgreb, han var udsat for..
Hold nu op, ikk´....godt nok er FCK store i danskeres bevidsthed men i Europa er FCK bare 4-5 hylde


Hvilken hylde synes du så at en oprykker til bundesligaen er på?

Husk på at du har sat 4-5 hylde til at være der hvor man spiller CHL gruppespil og vinder liga+pokal hjemme.
"Nogle gange rammer man kassen, andre gange rammer man pølsevognen" - Søren Frederiksen Jeg drømmer om at se den hvide puma som chef i nordens Paris.
Annonce