Snak

Mere indhold efter annoncen

Stuttgart henter Holger Badstuber

fre 4. aug 2017
Stuttgart har forstærket midterforsvaret med Holger Badstuber, der har fået en kontrakt frem til næste sommer.

Læs hele nyheden her
Jamen velbekomme

Tankevækkende, at han kun har fået en 1 års kontrakt som 28 årig.

Måske vil Stuttgart bare lige sikre sig, at han vil være i stand til at stå ud af sengen om morgen uden at misse en halv sæson

Antal kampe de sidste 5 sæsoner:

18, 0, 16, 9 og 15
Den mest skadede spiller i hele verden, vildt han stadig spiller fodbold..
Mærkeligt at FCK ikke hentede ham!
Zorniger skulle have været lidt hurtigere ude
Mærkeligt at FCK ikke hentede ham!


Mærkeligt, ligefrem at FCK ikke henter en (tidligere?) tysk landsholdsspiller i Bayern med 5 mesterskaber og en CL titel på CV´et som 28 årig?

Godt nok er han meget skadet men tror dog stadig, at han kan hente en løn hjem andre steder som FCK ikke kan konkurrere mod
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Godt nok er han meget skadet men tror dog stadig, at han kan hente en løn hjem andre steder som FCK ikke kan konkurrere mod


Og selv om FCK kunne tror jeg det ville være et kæmpe-sats med hans skades-historik
FC Midtjylland Hamburger SV
Det var selvfølgelig alle skaderne og ikke hans trofæer, der skulle gøre ham interessant for FCK. Når det er sagt, tror jeg da godt de kunne konkurrere mod Stuttgart om lønnen, hvis de virkelig ville sprænge banken for det. Var de oven i købet dumme nok til at tilbyde ham en længerevarig kontrakt, kunne Badstuber jo også muligvis se lidt idéer i at acceptere en mindre lønpakke, hvis den altså var sikret længere ud i fremtiden. Han ved jo udmærket godt selv, at det ikke er andet end et spørgsmål om tid, før i hvert fald det ene af hans ben falder af.
klauzito

Selv hvis FCM kunne hente Van der Vaart, tror jeg også det ville være et kæmpe sats med hans skades-historik!
Når det er sagt, tror jeg da godt de kunne konkurrere mod Stuttgart om lønnen,


Hold nu op, ikk´....godt nok er FCK store i danskeres bevidsthed men i Europa er FCK bare 4-5 hylde

Badstuber til FCK?....hvorfor ikke også hente Rashford på en lejeaftale nu vi er i gang?
Rashford på en lejeaftale? Dårligt eksempel når det er en spiller der spiller fast i United. Prøv igen
Annonce