Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis man kan spille europæiske kampe i december og januar så kan man sgu´ også spille superliga kampe er jeg bare nødt til at sige så den holder jo ikke med at der ikke kan findes kamp tidspunkter for udsatte kampe...
At rykke en kamp eller fx sløjfe dobbeltopgør i pokalen, som vil give de mindre hold en større chance for at nå længere er jo ikke vanvittigt kontroversielle holdninger


Det vil være oplagt at sløjfe dobbeltopgør i pokalen. Som minimum i kvartfinalen. Så kan man fint rykke en kamp. Det er en vederstyggelighed at pokalkampe spilles over to opgør.
NP er Suppens bedste 6'er!
moderator
Ja enig. Det er jo også lidt charmerende når en eller anden mindre klub slår et stort hold ud og kommer langt i turneringen og det er chancen bare større for hvis der er kun et opgør.
Dette er en signatur.
Hmm man kunne vel egentlig sløjfe begge dobbelt opgør i Pokalen. Det ville i sig selv give to spilledage mere til udsatte kampe.

Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Lad os se, hvad mødet ender ud med, og om man kan finde en løsning, der tilgodeser alle parter.
Er der nogen statistikker på, om det rent faktisk er lykkedes de klubber, der har fået udsat kampe i den hjemlige liga, at få et større udbytte i form af kvalifikation og højere koefficienter...?
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
"Er der nogen statistikker på, om det rent faktisk er lykkedes de klubber, der har fået udsat kampe i den hjemlige liga, at få et større udbytte i form af kvalifikation og højere koefficienter...?"


Prøv lige at gennemtænke det spørgsmål igen.
Dette er en signatur.
Jeg har tænkt, Sir...😏
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
@borodane

Alt det for at please fck og Neestrup.. hold jer nu bare stramme lad det være som det altid har været når man spiller europæisk ved siden af. Det har jo gået meget godt alle de andre år. Man kunne sagtens argumentere for at det er en fordel at spille flere kampe så man kommer i kampform og bliver bedre sammenspillet som hold, end at skrige over man har lidt mindre restitution men tilgengæld en fordel i at man kan møde hold vor deres ligaer stort set kun er begyndt
Dansk fodbold er mit mellemnavn #Denfarligste9’erISpillet 😜
Hvis man kan spille europæiske kampe i december og januar så kan man sgu´ også spille superliga kampe er jeg bare nødt til at sige så den holder jo ikke med at der ikke kan findes kamp tidspunkter for udsatte kampe...

Hvilket fuldstændig ødelagde banen i Herning, fordi græsset i DK ikke har særligt gode vilkår på den tid af året.

On topic:
16 hold i ligaen giver 30 kampe til alle hold (1 ude og 1 hjemme), mod de 32 nu. Dermed "frigiver" man to af de nuværende kampdage og der kan kan derfor gives mulighed for at rykke op til 2 kampe, til de hold der skal spille vigtige kampe i den europæiske kvalifikation.
30 kampe er alt for lidt i en liga. 32 er endda på grænsen. Jeg vil ihvertfald ikke ofre to kampe på en omstrukturering. Men det er en helt anden diskussion.
NP er Suppens bedste 6'er!
Annonce