Jeg gad godt vide om der overhovedet er statistisk belæg for at det er en fordel.
Synes i hvert fald FCK har slået alle de hold ud som gør det. Både i år og forrige år i CL kval, hvor både Rakow og Sparta Prag gjorde det, men alligevel blev slået. Ved ikke om nogen af modstanderne i conf League kvalen gjorde det sidste år, men der blev alle også slået undervejs.
Der er jo også fordele ved at være inde i en god rytme.
Synes i hvert fald FCK har slået alle de hold ud som gør det. Både i år og forrige år i CL kval, hvor både Rakow og Sparta Prag gjorde det, men alligevel blev slået. Ved ikke om nogen af modstanderne i conf League kvalen gjorde det sidste år, men der blev alle også slået undervejs.
Der er jo også fordele ved at være inde i en god rytme.