Redigerettirs 19. aug 08:59
He he, skrev i en af sæsonens første debatter at der nok først sker noget når Brøndby melder sig i koret/syntes det er et problem...
Det er sgu da ligegyldigt om FCK og FCM render rundt med Real Madrid budget, når nummer 3 i ligaen alligevel kun kan skrabe 51 point sammen.. Når vi kan se år efter år hvorledes diverse klubber ikke engang er gearet til en midtuge kamp i pokalen, giver det jo ikke mening at snakke trickle down, og "det kommer også jer andre til gode", når diverse klubber og deres fans insistere på at vi absolut skal leve i 90erne..
Det kan godt være jeg tager fejl og har misforstået folks intentioner, men.. Det er sgu da taber mentalitet i den reneste form at brokke sig over FCK og FCM skulle stikke af, og ikke opfordrer ens egen klub til at følge med... Sidde her hver eneste gang og sige "åhh nej, tænk hvis hele 2 danske klubber gør det godt, så falder himlen ned over min egen klub"... Man møder de to klubber Maks 8 ud af 32 gange om året, og det er fisme hverken FCK eller FCMs budgetter der gør at bronze er til salg for 51 point... Som om at Bayern München ville kunne havde skabt "Bayern München tilstande" såfremt de var alene i Europa..
Vi har spillet med 14 hold for ikke så længe siden, og i 80erne var der plads til 16 hold... Så hvad er problemet...? Har Mette og regering nu også fjernet uger på året, eller hvad er der sket...?
FC København. Siden 1993..
Man U siden 1986
Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007
Ståle skulle aldrig have været fyret 2020
Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...