Hvis FCK er så suveræne, som mange antyder (og det synes jeg ikke, at de er), så bør de jo alle stemme for alt, der kan forbedre de danske klubbers muligheder i Europa - for FCK skal nok klare sig gennem nåleøjet alligevel.
Husk på, at ko højere DK kravler op på listen, des bedre mulighed får næsten alle kvalificerede klubber:
15.-pladsen
DK får en ekstra plads, og sølvvinderne starter i CL-Q2nc - og har således flere skud i bøssen for at nå et ligaspil. Hvis de f.eks. kvalificerer sig til Q3nc, så er de garanteret EL-ligaspil.
Derudover starter pokalmestrene først i EL-Q3 (mod normalt Q1).
14.-pladsen
Mestrene starter først i CL-PO, og er derfor garanteret minimum EL-ligaspil.
12.-pladsen
Bronzevinderne starter i EL-Q2 i stedet for ECL-Q2, og har derfor et ekstra skud i bøssen.
Pokalvinderne starter først i EL-PO, og er derfor garanteret ligaspil.
Husk på, at ko højere DK kravler op på listen, des bedre mulighed får næsten alle kvalificerede klubber:
15.-pladsen
DK får en ekstra plads, og sølvvinderne starter i CL-Q2nc - og har således flere skud i bøssen for at nå et ligaspil. Hvis de f.eks. kvalificerer sig til Q3nc, så er de garanteret EL-ligaspil.
Derudover starter pokalmestrene først i EL-Q3 (mod normalt Q1).
14.-pladsen
Mestrene starter først i CL-PO, og er derfor garanteret minimum EL-ligaspil.
12.-pladsen
Bronzevinderne starter i EL-Q2 i stedet for ECL-Q2, og har derfor et ekstra skud i bøssen.
Pokalvinderne starter først i EL-PO, og er derfor garanteret ligaspil.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.