Det er i alles interesse at vi får en forbedret europæisk forberedelsestid i kvalifikation/knockout kampene.
Jeg krydser fingre 🤞 🇩🇰.
Jeg krydser fingre 🤞 🇩🇰.
kimjen
Tirsdag mødes Superligaklubberne i Odense, hvor de blandt andet skal diskutere om klubberne i næste sæson skal have mulighed for at udsætte en kamp, så de er bedre forberedte til de europæiske opgaver.