Hvad fanden er det for noget lort? Fælles boykot! Præcis som vi var mange der forudså dengang man talte om VAR inden det blev indført. En del af planen fra start. Usselt
Jeg synes det giver rigtig god mening og ser gerne at man udbygger dette ved ethvert spilstop, med målrettede reklamer. Ved drikkepauser kan det være en reklame for sodavand, ved skader får vi lige en omgang med Voltaren Gel og ved VAR pauser forestiller jeg mig, at det må blive noget mod forstoppelse.
Jeg byder det velkommen med kyshånd og ser frem til næste skridt.