Snak

Mere indhold efter annoncen
Det var en af de bedre historier :-)
Troede faktisk på det, ind til der stod at hver pause ville vare 8 min :-)
foreningsdivisionen? :D
En aprilsnar der bliver til virklighed, inden for de kommende år.
01/04
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fremragende aprilsnar! Jeg var selv på vej i med begge ben indtil jeg så, at Rasmus Marvits var med. Han er en skøn mand!
At historien kan hidse så mange op fortæller mig, at den ikke er helt urealistisk. Godt arbejde, bold.dk!
FCN
Tom Clausen fra foreningsdivisionen...

Ha ha.
From where you are now i dont think you can go wrong.
Jeg brækker mig
Moral er godt.....
Haha. Jeg skulle have læst længere end.: Qatar loves football and football loves Qatar

#Snydt
Moral er godt.....
Jeg hoppede i med begge ben, var lige parat til at brække mig i min kommentar
Annonce