Fremragende aprilsnar!
Men tillad mig et øjeblik at tage det en anelse seriøst (og bemærk jer endeligt, at jeg ikke har orket at gennemlæse alle kommentarer, hvilket giver anledning til mulig dobbeltkonfekt).
Forestil jeg en verden, hvor fodbold som vi kender det er reduceret til en række set-pieces som vi kender det fra amerikansk fodbold (med indlagte reklamepause for gennemgang af mulige overtrædelser - flag på spillet).
Hvert hold får tilskrevet X antal hjørnespark, X antal frisparksmuligheder med forskellig startposition, som man ud fra en eller anden form for fieldposition kan lukrere mere eller mindre på, X antal straffespark og herudover selvfølgelig X antal taktiske skarbelon-øvelser med start fra midten ned mod en end-zone, hvor man enten kan garne til 3 point eller passere baglinjen til 1 point...........
... Vi ses til OL 2024!!! :D Er der nogen som vil være med i udviklingsgruppen - det bliver en ting, hvis vi skal kunne konkurrere med e-sport! You know it!