Snak

Mere indhold efter annoncen

Superligaen indfører reklamer i VAR-pauserne

tors 1. apr 2021

Der vil fremadrettet blive vist reklamer, når der er VAR-afbrydelser under kampene i Superligaen. Reklamepausen får Qatar Airways som sponsor.



Læs hele nyheden her
Det lyder da ganske ulideligt. Og sikke en timing med mere Qatar
Signatur
Hvad fanden er det for noget lort? Fælles boykot!
Præcis som vi var mange der forudså dengang man talte om VAR inden det blev indført. En del af planen fra start. Usselt
Tjek datoen drenge ! ;)
Aprilsnar
Jeg synes det giver rigtig god mening og ser gerne at man udbygger dette ved ethvert spilstop, med målrettede reklamer. Ved drikkepauser kan det være en reklame for sodavand, ved skader får vi lige en omgang med Voltaren Gel og ved VAR pauser forestiller jeg mig, at det må blive noget mod forstoppelse.

Jeg byder det velkommen med kyshånd og ser frem til næste skridt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
God nyhed at starte april med
Qatar og VAR i skøn kombi
Øøøøh?
Jeg fucking elsker reklamer!!!

Sidst jeg så tysk landsholdsbold, med Uli Hoeneß i studiet, tænkte jeg, at det ville være perfekt med en reklame for Werthers Echte.
Aprilsnar
Åh gud.. Det var først midt i artiklen det gik op for mig hvilken dato det er.. Shit man.. Kunne mærke blodet begynde at koge. Good one bold.dk
Annonce