Jeg spår AGF en skidt sæson - tror de ender 6er i grundspillet og bliver deromkring.
AGF styrke var de holdte på en trup igennem flere år og blev bedre og bedre, men nu har de splittet det op.
Tror det bliver ren FCK, FCM duel med FC Nordsjælland som 3er, Brøndby 4er, 5er hmm
AGF styrke var de holdte på en trup igennem flere år og blev bedre og bedre, men nu har de splittet det op.
Tror det bliver ren FCK, FCM duel med FC Nordsjælland som 3er, Brøndby 4er, 5er hmm
FC Midtjylland <3