Måske ikke så dumt Canada tabte kampen i går.
I øvrigt burde alle danske landsholdsspillere, tvinges til at se kampen fra i aften. Så de ved selvsyn kan se, hvordan fodboldspillere rent faktisk kan æde sig selv for sit land. Det var helt ufatteligt, som Canada kunne komme tilbage.
Riemer, han skal vel bare smides væk. Han behøver ikke se noget som helst.
I øvrigt burde alle danske landsholdsspillere, tvinges til at se kampen fra i aften. Så de ved selvsyn kan se, hvordan fodboldspillere rent faktisk kan æde sig selv for sit land. Det var helt ufatteligt, som Canada kunne komme tilbage.
Riemer, han skal vel bare smides væk. Han behøver ikke se noget som helst.