Snak

Mere indhold efter annoncen

Sydsiden godkendt: Flere tilskuere til derby

fre 15. okt 2021

Brøndby Kommune har givet en midlertidig godkendelse af Sydsiden efter ombygningen, og derfor hæves tribunens kapacitet til 4.700 til de næste kampe.



Læs hele nyheden her
Fint
Midlertidig?

Enten godkender man eller også gør man ikke.
Så hvis man får et midlertidigt kørekort, så kan man ikke bruge det…?
Ikke heeelt det samme, det er ikke midlertidigt godkendt fordi det lige tager tre uger at lave et stykke plastik der bekræfter godkendelsen.
Annonce