Nu skal alle jer FCM-fans lige huske, at grunden til fodbolddanmark ikke håber I vinder, er jeres klubs ageren.
Ikke jer fans.
Det er patetiske udtalelser fra alle i ledelsen plus cheftræneren. Der er ingen respekt.
Der er ingen pli, og det er alt i alt bare ynkeligt - senest med at slette en AGF-trøje fra Fodboldtrøje Fredag, og samtidig slette alle kommentarer, der påpegede det, og derefter gå ud i medierne og sige det var en menneskelig fejl.
Det er ikke jer fans. Det er klubben, der bare ikke lever op til normale standarder.
Ikke jer fans.
Det er patetiske udtalelser fra alle i ledelsen plus cheftræneren. Der er ingen respekt.
Der er ingen pli, og det er alt i alt bare ynkeligt - senest med at slette en AGF-trøje fra Fodboldtrøje Fredag, og samtidig slette alle kommentarer, der påpegede det, og derefter gå ud i medierne og sige det var en menneskelig fejl.
Det er ikke jer fans. Det er klubben, der bare ikke lever op til normale standarder.