Redigeretsøn 8. mar 11:34
Har de tabt ligaen da?
Målet må da helt klart være superligaen. Pokalen er i min optik en trøste premie og sekundær. Men derfor vil man nok stadig gerne vinde den. Om man vinder eller taber pokalen er overhovedet ingen trøst, for man bør vinde ligaen. Hvis man ikke gør det har man fejler uanset. Medmindre man måske gør det ekstremt godt i UEFA Cuppen, selvfølgelig.
Og så, hvad GF gør og føler er jeg fløjtende ligeglad med, udover at det vil være pinligt at tabe ligaen til dem, selvom de har været gode. Så er det bare ikke godt nok, med de ambitioner man har.
“Den der opgiver at blive bedre, ophører med at være god” - "To Dare Is to Do"