Snak

Mere indhold efter annoncen

Syv minutters monolog: Ståle forsvarer beslutning

I dag 03:08

I en syv minutter lang monolog forsvarer Ståle Solbakken sit valg om at skifte ti spillere mod Frankrig. Den norske landstræner fortryder ingenting, lyder der blandt andet. 



Læs hele nyheden her
Før kampen havde jeg faktisk lidt sympati med Norge.
Nu håber jeg at de ryger ud på røv og albuer!!
Før kampen havde jeg faktisk lidt sympati med Norge.
Nu håber jeg at de ryger ud på røv og albuer!!


På baggrund af, at Ståle sparede spillere?!
Det var den rigtige beslutning, Ståle.
Håber Norge kommer langt i år ... når nu Danmark ikke er med. (Gå din vej, Riemer)
Hvis Norge når kvartfinalen, er den sparede kamp mod Frankrig hurtigt glemt.
Annonce