Redigerettirs 5. aug 14:49
United har desperat brug for en stærk 9´er, men det kan Newcastle os være alt afhængig af hvordan Isak situationen ender.
Isak får jo ikke lov at skifte før Newcastle har fundet 2 angribere til at erstatte ham og Wilson. Og med Newcastles succes indtil videre i dette vindue, så tænker jeg sagtens at Isak kan ende med en sæson mere i Newcastle. Sesko var nok sidste bud på Isak afløser.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson