Snak

Mere indhold efter annoncen

The Athletic: United byder over 600 mio. på Sesko

tirs 5. aug 14:30

Manchester United har ifølge The Athletic budt over 600 millioner kroner på RB Leipzig-angriberen Benjamin Sesko, der også er jagtet af Newcastle.



Læs hele nyheden her
United har potentielt også mere brug for Sesko end Newcastle har og Højlund den anden vej som modvægt kan vel bane vejen

Men voldsom pris (IGEN)
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
United har desperat brug for en stærk 9´er, men det kan Newcastle os være alt afhængig af hvordan Isak situationen ender.

Så man må sige at Leipzig står med gode kort på hånden når to pengestærke klubber begge er desperate for at få lukket handlen.
Lets talk about Six Baby
United har desperat brug for en stærk 9´er, men det kan Newcastle os være alt afhængig af hvordan Isak situationen ender.

Isak får jo ikke lov at skifte før Newcastle har fundet 2 angribere til at erstatte ham og Wilson. Og med Newcastles succes indtil videre i dette vindue, så tænker jeg sagtens at Isak kan ende med en sæson mere i Newcastle. Sesko var nok sidste bud på Isak afløser.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Jeg troede at Man Utd var færdige med at betale overpris for spillere?
Brøndby, Portsmouth, Fiorentina
At United går efter en spiller, som har meldt ud at han fravælger United til fordel for Newcastle giver ingen mening....
Derudover har Højlund gentagne gange nævnt at han bliver og kæmper for sin plads - så et bytte kommer ikke på tale..

Forstår ikke at United ikke er mere opsat på at finde en ny målmand....
Ingen stoler på Onana....
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der må være nogle bosser i Leipzig, der har sat champagnen på køl.

Lige det scenarie, de har ønsket sig.

Man U satser - ligesom med Mbeumo - at spilleren vælger dem, så de har budt lidt under Newcastles seneste bud.

Liverpools folk må gribe knoglen og få gamle Jürgen i Red Bull til at overbevise Sesko om at vælge Newcastle.

Edit: Man U har i langt højere grad brug for en spiller som Baleba på midtbanen, hvis ressourcerne ikke er uendelige.
Håber sjovt nok at han helst vil til Newcastle🤞🏼
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Vincent Giganten: Der står i artiklen, at ManU har budt 5 mio euro mere end Newcastle. Ergo har de budt mere på ham.
At United går efter en spiller, som har meldt ud at han fravælger United til fordel for Newcastle giver ingen mening....


Har Sesko selv udtalt det eller bare medier som spekulere?
“ At United går efter en spiller, som har meldt ud at han fravælger United til fordel for Newcastle giver ingen mening....
Derudover har Højlund gentagne gange nævnt at han bliver og kæmper for sin plads - så et bytte kommer ikke på tale..

Forstår ikke at United ikke er mere opsat på at finde en ny målmand....
Ingen stoler på Onana....”

Lasso hvornår har han sagt det? Du tror vel ikke på alt der står omkring fodbold transfers gør du? Fordi i så fald kan vi godt stoppe sæsoner, United har hentet 45 spillere i dett vindue.
Annonce