Er det ikke sjovt, alle trænere støtter kollegaerne, og det er da klart, det kan hurtig blive ens tur. Så dumt at spørge om det. Mourinho er vel undtagelsen.
Hvorfor alle disse dumme spørgsmål. Jeg forstår det ikke.
Hvorfor alle disse dumme spørgsmål. Jeg forstår det ikke.