Snak

Mere indhold efter annoncen
@Gymnastiksalen

De navne du slynger om dig, hvor får du dem fra? Er der en i organisationen som ikke kan holde tæt / er det bare lidt løse rygter fra Twitter eller hvordan findes disse navne?
Det har altid undret mig ifht de lidt mere ukendte navne og for mindre klubber udenfor top-5 ligaerne :)
Jeg synes stadig, at vores defensive midtbane halter. Vi tillader for mange chancer til modtanderen, hvilket ikke kun er midtforsvarernes skyld.

Jeg savner derfor en boldstærk men defensivt orienteret 6er.

For mig er Bravo en erstatning for Sørensen som boks-til-boks spiller, mens Silva ikke ejer defensive færdigheder.
En ny midtstopper løser ikke problemet med, at vores pres er så dårligt. Det er ikke sammenhængende, og mange af de offensive spillere investerer ikke nok i det defensive arbejde. Lige så fantastiske som de er offensivt, lige så dårlige er de defensivt. SønderjyskE spiller sig til alt for mange chancer. Buksa manglede i går, og der skal være flere til at lede presset. Jeg sidder jo med hjertet oppe i halsen hele tiden.
knysten

Diverse medier også danske har nævnt de fleste af dem der nævnes og de er på niveau i troværdig med f.eks. bold, tipsbladet osv.

Det er nok ikke den store hemmelighed, at FCM jagter en ny CB.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Mads Bech er en dårlig styrmand - alle i forsvaret rykker baglæns, når de angribes.
Annonce