Snak

Mere indhold efter annoncen

Thomasberg vil hente ny spiller: Alle kan se det

tirs 29. jul 12:09

Thomas Thomasberg er tilfreds med sin trup, men mener stadig, at FC Midtjylland har brug for at hente endnu en spiller til defensiven.



Læs hele nyheden her
Jeg kan se Matthias Ross evt er uden kontrakt. Var det noget?
HSV & FC MIDTJYLLAND --------------------
🎵..."han hader folk fra Herning, men hvem gør ikke det... 🎵
Man har forsøgt sig på nogle stykker allerede uden held og lige nu forsøger man sig på Saba
https://www.transfermarkt.com/saba-goglichidze/profil/spieler/906160

Jeg tror personligt ikke på man får ham, men det er nogle spændende navne som der bliver kigget på og nok det niveau man forventer.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Nej vi skal ikke have nogen der tidligere har spillet i Aab, så rykker vi bare ned...
Håber de får fat i en klasse forsvar fra udlandet...
FC Midtjylland <3
Gymnastiksalen

Han er back og ikke central forsvarsspiller. Det er en central der mangler p.t så det tænker jeg ikke er ham Thomasberg tænker på i denne situation.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kimbkristensen. Han har primært spillet på højre side i et 3 mands forsvar i serie A og på landsholdet spillet midterforsvar. Så han er selvfølgelig tiltænkt som midterforsvar og ikke back.
Kimbkristensen

Han er fuldblods central forsvarsspiller, men kan bruges på højreback eller i et 3 mands forsvar som han har gjort i Empoli.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Alle kan vel også se at der mangler en offensiv styrmand .,den sidste var vel Evander.. lææænge siden efterhånden
Han står til 8 millioner Euro. Det er nok ikke ham FCM køber :-)
Fc kronen

Det er også min tanke. Man skulle have tilbudt omkring 4m euro.
Jeg har svært ved at se man smider 6-8m euro for en CB men man ved aldrig.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Annonce