Hvor er det fedt. Han lyder til at nyde det og ikke mindst livet i Italien.
Snak
Thomassen nyder italiensk Serie D
man 18. feb 2013
Den tidligere FC København- og AGF-spiller Dan Thomassen tørner nu ud for Serie D-klubben Este og får lov at snuse lidt til en eventuel fremtidig trænerkarriere.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
man 18. feb 2013
Helt enig!
Og det er sgu en mand med hår på brystet der tør sige som han gør. Selverkendelse ud over alle grænser - respekt.
Og det er sgu en mand med hår på brystet der tør sige som han gør. Selverkendelse ud over alle grænser - respekt.
man 18. feb 2013
Tjae, hvis man stadig kan få penge til at kunne leve af det - samtidig med man bor i et skønt land som Italien, og man har toppet rent sportsligt. Ja, så må man sige det er en fantastisk aftale han har fået lavet sig der.
man 18. feb 2013
Jeg har aldrig haft andet end respekt for den mand. Så at høre at han nyder livet er kun positivt. Han ville garanteret stadig kunne forstærke de fleste midterforsvar i den danske superliga.
INTER & FCK siden 1994!
CHIVU///STANKOVIC///CLAUDEMIR///ZANETTI///
Always remember: Djorkaeff///Allbäck///Todi///C.Hemmingsen!
man 18. feb 2013
TLM: Hvis han kunne det ville han nok spille i en god dansk klub. Det siger jo også noget at hans tilbud fra "store" klubber kommer fra serie C.
@Bold: fin historie. Noget mere reportage om den slags spillere, fans og i det hele taget fodboldkultur ville være rigtigt fedt. En enkelt gang om ugen ville gøre siden meget mere interessant da der så ikke "kun" er overtagede nyheder fra andre sider.
@Bold: fin historie. Noget mere reportage om den slags spillere, fans og i det hele taget fodboldkultur ville være rigtigt fedt. En enkelt gang om ugen ville gøre siden meget mere interessant da der så ikke "kun" er overtagede nyheder fra andre sider.
tirs 19. feb 2013
@Ballverein
Hvis jeg ikke tager meget fejl blev han løst fra sin kontrakt med AGF så han kunne flytte til Italien (hans kone er italiensk og jeg er ret sikker på at jeg har set ham udtale at han gerne ville flytte tilbage til Italien når hans karriere var ovre).
Han har truffet et valg som utrolig mange fodboldspillere må misunde ham; nemlig at spille på et lavere niveau, men stadig have til regningerne og så kunne nyde livet der hvor man gerne vil :)
Hvis jeg ikke tager meget fejl blev han løst fra sin kontrakt med AGF så han kunne flytte til Italien (hans kone er italiensk og jeg er ret sikker på at jeg har set ham udtale at han gerne ville flytte tilbage til Italien når hans karriere var ovre).
Han har truffet et valg som utrolig mange fodboldspillere må misunde ham; nemlig at spille på et lavere niveau, men stadig have til regningerne og så kunne nyde livet der hvor man gerne vil :)