Snak

Mere indhold efter annoncen

Tid er AaB's hæmsko: Vi eksploderer i foråret

tirs 17. sep 2024

AaB's kortsigtede udfordring består ifølge Menno van Dam i at jonglere med et tætpakket kampprogram og en uerfaren Superliga-trup. Det fortæller cheftræneren i et interview med Bold. 



Læs hele nyheden her
Erfaring eller ej, så skal holdet indeholde Superliga niveau hele vejen rundt, for at kunne “eksplodere”, som træneren spår de vil gøre til foråret.

Folk med bare en lille smule forstand på fodbold, kan jo se at det ikke er tilfældet.

Der er vel ikke en eneste af de udlændige de har fået foræret som lottokuponer, der har niveau til den danske Superliga.

Og med seneste udmelding om et endnu større minus på betalingsbalancen i klubben, så kommer der ikke nye spilere ind. Tværtimod så bliver klubben måske tvunget til at sælge lidt, for at holde sig økonomisk ovenvande et års tid.

Det er frisk og vovet at Van Dam udtaler, at de tidligere hold han har trænet, eksplodere efter noget tid.
Hallo det var U19 hold og nu gælder det Danmarks bedste fodboldrække!

Velkommen til virkeligheden og pas på med at den eksplosion der tales om, ikke får en helt anden betydning.

Jeg er ikke uenig i at den lidt atypiske kommunikation er vovet og langt fra en nordjysk måde at tro på tingene.
Omvendt synes jeg virkelig det er skævt at sige at alle de spillere der er hentet ikke har superliganiveau.
Diakhité, Jimenez og Jasson ser vel nogenlunde fornuftige ud, men det kan selvfølgelig være du kun vurderer ud fra at de skal kunne indgå i start11 på et top6 hold?

I forhold til finanserne så kommer der nye spillere ind, det er bare ikke til synderlig signon eller transfer - uden jeg har stor indsigt i det konkrete regnskab synes jeg at have luret en række straksafskrivninger for netop at tage det store hug med det samme og så må vise anderledes positive tendenser fremadrettet.
Udvandret Nordjyde. https://9gag.com/gag/aQ3rNP7
Annonce