Erfaring eller ej, så skal holdet indeholde Superliga niveau hele vejen rundt, for at kunne “eksplodere”, som træneren spår de vil gøre til foråret.
Folk med bare en lille smule forstand på fodbold, kan jo se at det ikke er tilfældet.
Der er vel ikke en eneste af de udlændige de har fået foræret som lottokuponer, der har niveau til den danske Superliga.
Og med seneste udmelding om et endnu større minus på betalingsbalancen i klubben, så kommer der ikke nye spilere ind. Tværtimod så bliver klubben måske tvunget til at sælge lidt, for at holde sig økonomisk ovenvande et års tid.
Det er frisk og vovet at Van Dam udtaler, at de tidligere hold han har trænet, eksplodere efter noget tid.
Hallo det var U19 hold og nu gælder det Danmarks bedste fodboldrække!
Velkommen til virkeligheden og pas på med at den eksplosion der tales om, ikke får en helt anden betydning.
Folk med bare en lille smule forstand på fodbold, kan jo se at det ikke er tilfældet.
Der er vel ikke en eneste af de udlændige de har fået foræret som lottokuponer, der har niveau til den danske Superliga.
Og med seneste udmelding om et endnu større minus på betalingsbalancen i klubben, så kommer der ikke nye spilere ind. Tværtimod så bliver klubben måske tvunget til at sælge lidt, for at holde sig økonomisk ovenvande et års tid.
Det er frisk og vovet at Van Dam udtaler, at de tidligere hold han har trænet, eksplodere efter noget tid.
Hallo det var U19 hold og nu gælder det Danmarks bedste fodboldrække!
Velkommen til virkeligheden og pas på med at den eksplosion der tales om, ikke får en helt anden betydning.